niedziela, 5 maja 2024

Witam z powrotem!

 A więc jak mówi tytuł: witam ponownie!

Trochę mnie nie było, a nawet trochę bardzo. W tym czasie trochę się zmieniło u mnie... Będę musiał trochę pozmieniać na blogu, ale zostawię stare posty. Nie będę nic usuwać, ponieważ trochę mi by to zaburzyło... Powiedzmy, że chronologię postów. Jakkolwiek to brzmi. Najważniejszą rzeczą jest, że od tego postu będę pisać w zaimkach męskich. Nie będę pisać dlaczego i całej historii... To nie ma sensu. Ten blog dotyczy czego innego, książek. 

Bo tak, to się nie zmieniło. Nadal lubię czytać, chociaż przez studia miałem długi zastój w czytaniu, ale teraz wracam. Przynajmniej mam, taką nadzieję, że wrócę do regularnego czytania, takiego jak kiedyś. Pierwszą recenzję zamierzam dodać już niedługo. Potem planuję dokończyć serię Ulysses Moore Pierdomenico Baccalario. Dziwnie będzie wrócić do czytania po tak długiej przerwie, a zwłaszcza do pisania recenzji, ale mam nadzieję, że nie będzie źle. Nie wiem, czy jeszcze ktoś będzie czytać tego bloga; czy w ogóle jeszcze ktoś czyta blogi... Cóż, zobaczymy. Na razie będę dodawać recenzje dopóki mi się chce pisać. 

Myślałem też o tym, żeby założyć sobie kanał na youtube, żeby dodawać recenzje w formie podcastu, jednak wątpię, że to wyjdzie. Póki co nie jestem przekonany do mówienia sam do siebie. Nawet na studiach miałem trudność, żeby się przełamać mówić do dyktafonu. Gdyby kiedyś się udało - gdzieś na blogu wrzucę link. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Books are a window on the world , Blogger